skip to Main Content

I en virksomhed, hvor den menneskelige faktor er afgørende, er værtskab grundlaget for en reel og bæredygtig fremgang.

At udvikle en velkommende kultur, hvor kunder og kollegaer mødes med respekt, værdighed og omtanke, handler om at skabe de rigtige forudsætninger så medarbejdere ønsker, vil og har mulighed for at tage ansvar for fælles mål. At lede som vært bygger på tillid og tiltro til menneskers evne for og vilje til at bidrage, og dermed gøre værtskab i sit lederskab levende.

Værtskabsbaseret ledelse
Hvad kræves der af ledelsen for at skabe en kultur, som brænder for værtskab?
Det handler om kunsten at få mennesker til at VILLE værtskab, så det ikke kun handler om noget de skal gøre.
Her stilles der store krav til os som ledere! Det handler ikke kun om at inspirere andre. Det handler lige så meget om at skabe de helt rigtig forudsætninger for, at ægte værtskab bliver til. Samtidig er du selv som ledere en vigtig rollemodel for den velkommende virksomhed.

TILBAGE TIL “OM VÆRTSKAB”

10 nøgler
Back To Top